Sygdom

Hvis jeres barn bliver sygt, beder vi jer enten ringe til institutionen og give os besked derom, eller I kan sende en SMS, eller notere fraværet i AULA

Vi modtager ikke syge børn i institutionen, og vi giver kun medicin, som af lægen er ordineret i forbindelse med kronisk sygdom.

Hvis et barn bliver sygt imens det er i institutionen, ringer vi efter forældrene, så de kan komme og hente barnet hjem, til roligere omgivelser.

Syge børn er ikke nødvendigvis børn som har feber,- det kan også være børn, som har det så skidt, at de ikke kan deltage i de aktiviteter som foregår i institutionen.

Det er vigtigt vi altid har opdaterede telefonnumre til jer, så vi til enhver tid kan få fat på jer hvis jeres barn bliver sygt, eller kommer til skade i institutionen.